0 prekė(s) - 0.00€
Jūsų prekių krepšelis tuščias

Kalba

Lietuvių English

Stabdžių skystis DOT 5.1 Liqui-Moly 250ml

Gamintojas: liqui-moly
Prekės kodas: 3091
Prieinamumas: Sandėlyje
4.13€
Kiekis: + -

Tai - sintetinis stabdžių skystis, skirtas naudoti visų lengvųjų, krovinių automobilių, autobosų hidraulinėse stabdžių sistemose, kurioms gamintojas rekomenduoja naudoti DOT 5.1 klasifikaciją atitinkantį skystį.
Gali būti maišomas su tokią pačią klasifikaciją atitinkančiu stabdžių skysčiu.

Nenaudoti hidraulinėse sistemose, kuriose naudojami mineralinės alyvos pagrindo skysčiai.

"Sauso" skysčio virimo temperatūra: >260C, "šlapio" skysčio (3% drėgmės) virimo temperatūra: >180C.

Specifikacijos ir leidimai:

FMVSS 116 DOT 5.1 ; FMVSS 116 DOT 4 ; FMVSS 116 DOT 3 ; ISO 4925 Class 5 ; ISO 4925 Class 4 ; ISO 4925 Class 3 ; SAE J 1704 ; SAE J 1703

Naudojant laikytis automobilių gamintojų nurodymų.

Skystis kenkia automobiliniam lakui!

 


Šiek tiek informacijos apie stabdžių skysčius ir jų keitimą

Kas yra stabdžių skystis?

Transporto priemonių stabdžių skystis – tai temperatūrosm atsparus skystis, skirtas apsaugoti vidines stabdžių dalis nuo korozijos. Stabdžių skystis neturi chemiškai keisti savo savybių net esant aukštai temperatūrų kaitai. Stabdžių skystis yra taip pat ir sankabos skystis.

Ar žinojote jog stabdžių skystį automobilyje reikia keisti reguliariai?

Pasirodo jog stabdžių skysčio keitimu reikia rūpintis taip pat kaip ir kitų automobilio eksplotacinių skysčių keitimu. Reikia ne tik kas tam tikrą kilometražą keisti variklinę alyvą ar aušinimo skystį, o taip pat ir stabdžių skystį. Kada reikia keisti stabdžių skystį nurodo automobilio gamintojas arba stabdžių skysčio gamintojas.   Bėgant laikui ir eksploatuojant automobilį su senu stabdžių skysčiu jis pamažu praranda savo technines charakteristikas (jo sudėtyje iš aplinkos pradeda rastis vandens) – todėl būtiną jį reguleriai keisti. Juolabiau, kad stabdžių sistema yra numeris vienas automobilių saugaus eismo dalyvavime.
                      Dažniausiai siūloma keisti stabdžių skysčius kas 2-3 metus. Ar dar tinkamas Jūsų automobilio stabdžių skystis galima patikrinti laboratorijoje. Tačiau jei atidarius stabdžių įpylimo angą matosi nuosėdos ar kitos dalelės – reiškia Jums jau būtinai reikia jį pakeisti nauju.

Kokios yra stabdžių skysčių rūšys ir kuo jos skiriasi?

Populiariausi yra 4 stabdžių skysčiai. Tai: Dot3; Dot4; Dot5 ir Dot 5.1. Jie skiriasi savo sudėtimi, paskirtimi ir techninėmis charakteristikomis.

                      DOT5 stabdžių skystis pagamintas silikono pagrindu – jis sukurtas taip kad iš aplinkos visiškai neabsorbuoja vandens. DOT5 stabdžių skystis taip pat atlaiko aukštesnę temperatūrą ir naudojamas sportiniuose automobiliuose, karinėje technikoje, motocikluose. Dažniausiai DOT5 spalva yra violetinė. DOT5 stabdžių skysčio negalima maišyti su kitais stabdžių skysčiais. Ant DOT5 stabdžių skysčio buteliuko dažnai būna žyma SBBF – tai reiškia ( „silicon based brake fluids“) stabdžių skystis silikono pagrindu. Ant DOT5.1 buteliuko gali būti žymą NBBF – tai reiškia („non silicon based brake fluids“) stabdžių skystis ne silikono pagrindu.
                      DOT 5 netinka stabdžiams su ABS sistema, nes silikonas yra klampesnis ir gali sulėtinti sistemos paspaudimus, pakenkti saugumui.

                      Stabdžių skysčiai DOT3; DOT4 ir DOT 5.1 pagaminti glikolio pagrindu. Kadangi gamybos pagrindas yra tas pats juos maišyti galima – tačiau to daryti nerekomenduojamas nes maišant gali kisti stabdžių skysčio parametrai. Geriausiai naudoti tos pačios rūšies stabdžių skystį. Žinoma jog senesniuose automobiliuose paprastai bus DOT3 arba DOT4 stabdžių skysčiai.

Detalesnis stabdžių skysčių palyginimas:

Kuo aukštesnis skaičius prie DOT tuo didesnis stabdžių skysčio atsparumas aukštai temperatūrai.

DOT 3 stabdžių skystis yra pagamintas chemiškai labai panašiai į DOT 4 stabdžių skystį, skirtumas tarp jų yra tik tas kad DOT 4 pasižymi aukštesne virimo temperatūra ir  mažesne vandens absorbcija. DOT 3 skystis labiausiai sugeria ir absorbuoja drėgmę ir vandenį. DOT gradacija tarp yra matuojama dviem matmenim, t.y. kai skystis yra sausas, be jokio vandens buvimo sistemoje, kaip būna šviežiai supiltas stabdžių skystis ir senas, kuris daroma prielaida savyje turi suabsorbavęs apie 3-4 % vandens savo tūriui.

DOT 3 virimo temperatūra sausam skysčiui – 205 laipsniai, esant senam skysčiui – 140 laipsnių;
DOT 4 virimo temperatūra sausam skysčiui – 230 laipsniai, esant senam skysčiui – 155 laipsnių;
DOT 5 virimo temperatūra sausam skysčiui – 260 laipsniai, esant senam skysčiui – 180 laipsnių;
DOT 5.1 virimo temperatūra sausam skysčiui – 270 laipsniai, esant senam skysčiui – 190

DOT 3 – stabdžių skystis dažniausiai naudojamas lėtaeigėse transporto priemonėse su būgniniais stabdžiais arba priekiniais diskiniais stabdžiais. Glikolinis stabdžių skystis. ;

DOT 4 – stabdžių skystis anudojamas šiuolaikiniuose greitaeigiuose automobiliuose, dažniausiai, su diskiniais visų ratų stabžiais. Glikolinis stabdžių skystis;

DOT 5.1 – stabdžių skystis naudojamas sportiniuose automobiliuose, kur šiluminės apkrovos yra žymiai aukštesnės. Glikolinis stabdžių skystis;

DOT 5 klasės stabdžių skysčiai nenaudojami standartinėse transporto priemonėse. DOT5 naudojamas sportiniuose automobiliuose, karinėje technikoje, motocikluose. DOT5 slikoninis stabdžių skystis yra klampesnis už glikolinius stabdžių skysčius. Silikono pagrindu pagaminti stabdžių skysčiai labiau išsiplečia esant aukštai temperatūrai, todėl padidėjęs slėgis gali sukelti žarnelių įtrūkimus ar sujungimo konstrukcijų pažeidimus.


Talpa
Tūris 250 ml

Parašyti įvertinimą

Pastaba: HTML nėra išverstas!
Blogas           Geras

Mes pasirengę Jums padėti!

Kyla klausimų dėl tinkamiausios alyvos? Nežinote kaip parinkti tinkamą akumuliatorių ar filtrą Jūsų automobiliui? Nesijaudinkite- mūsų komanda pasirengusi Jums padėti. Kreipkitės ir mes padėsime rasti geriausią sprendimą.

Skambinkite

 +370 68 318318

AR

Rašykite mus laišką

 info@autobamba.lt

Ką tik žiūrėta